Personlig relation och service är avgörande

dan-frilagd-sv kopia
Dan Barthlen, vd på företaget Telemarketing Media AB, har köpt in kontorsmaterial och reklamartiklar från många leverantörer, men ingen har haft den servicen och förståelsen för sina kunder som Officepro.

Att välja leverantör av kontorsmaterial och reklamartiklar kan vara en djungel, vilket Dan Barthlen har stor erfarenhet av.

  • Det är inte lätt, många faktorer spelar roll: pris, service, kvalitet med mera. Officepro är den mest kompletta leverantören som jag jobbat med, säger Dan, och fortsätter:
  • Jag värdesätter framför allt vår relation och deras förståelse för mig som kund. Det betyder mer än pris, även om pris är viktigt.

Officepro har utställningslokal på Jonas Weströms Gata 11 i Västerås. De har fokus på fyra affärsområden: Kontorsmaterial, profil & presentreklam, trycksaker och arbetskläder.

  • Vi kan erbjuda och lösa det mesta, säger Mats Svedberg, som är kundansvarig och kontaktperson för Telemarketing Media AB.
  • Det kan jag intyga, inflikar Dan med ett nöjt leende.

Officepro:s försäljningsfilosofi går ut på att utveckla ett partnerskap med kunden snarare än att bara sälja in kortsiktiga affärer.

  • Vi ser allt långsiktigt, vilket kommer löna sig i längden, säger Mats.

Dan Barthlen och Telemarketing Media AB kommer fortsätta köpa av Officepro, det är en sak som är säker.

Vill även du komma i kontakt med Officepro, gå in på www.officepro.nu

Officepro har 55 års samlad erfarenhet inom kontorsmaterial, profil & presentreklam, trycksaker med mera. Målet är att fortsätta utvecklas med kunderna. Fråga efter Jesper, Mats eller Niclas.

%d bloggare gillar detta: